lördag 15 december 2012

Julkort med namn 2

Häromdagen levererade jag två julkort med namn som vännen C hade beställt men då hade jag glömt att fota det ena kortet. C har nu varit snäll och skickat bilder till mig så jag kan blogga även det kortet.



Dr Ninas ren är helt ljuvlig tycker jag.



Nu har jag jullov minsann och är ledig ända fram till 27 december, det känns helt overkligt men väldigt härligt. Avslutade arbetsveckan med julfest på jobbet igår kväll med bästa kollegorna. God mat och dryck, trevligt sällskap och mycket dans - toppen!

=o) Muffin

3 kommentarer:

Nina sa...

Wow, så himla snyggt! Super färgläggning av Rudolf också. Tror jag stjäler hela konceptet :)
Du är bäst. Kram kram

Monica =) sa...

Håller med Nina: liftvarning! Gillar hela upplägget -både arbetat o enkelt på en gång (Kinderägg??)
Renen är helt underbar! <3 Säljs han fortfarande?
Kram!

Jane sa...

LOVE!
your colouring skills rock!!