torsdag 22 mars 2012

Födelsedags-syster

Idag fyller min syster år - HURRA! Detta kort har jag skickat till henne, hoppas det kommer fram idag.



Den där lille hunden är mer än lovligt söt tycker jag, han kommer från Juniper and Jupiter Swingers.

Kortskissen firar 5 år med buller och bång just nu. Alla i deras team har gjort varsin utmaning på sin egen blogg och man kan delta i så många man vill. När jag gjorde detta kortet så hade jag spanat in utmaningen hos AnnaS, en teknikutmaning där man ska använda minst 3 av följande saker: ostduk/gasbinda, något i plast, blommor men ej rosor, strass/pärlor, glitterlim, band/snöre, någon form av text, knappar, brads. De som jag markerat med gult har jag lyckats få med så jag tror minsann att jag uppfyller kraven.
Grattis, syster!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag har ju några uppstämplade hundar tack vare dig:) Om jag matar latmasken med rätt kost kanske jag kommer igång.
Gillar bokstavs-/sifferpapperet och så har du använt dina fina vimplar. Alltså, jag gillar hela kortet.

Ha en fin helg!

KraM

Anna sa...

Urgulligt kort!

Kul att du ville vara med på min utmaning!

Vårkramen Anna